Hier is informatie te vinden m.b.t. een onderzoek wat op dit moment loopt. Het onderzoek richt zich op het 'digitaal peer coachen' van elektrotechnische studenten Het materiaal wat op deze webpagina staat mag worden geraadpleegd, echter het materiaal mag niet van de site gekopieerd worden!! |
bONDERZOEKSDATA MLI |
Instructies (video) | Theoretische kaders / info | Bestaande onderzoeken | Verslaglegging |
Siemens logo! - programeren - Soft Comfort v7: |
Motivatie en hulpmiddelen voor leren leren: |
Van de bron: Hiteq - centrum van innovatie: |
Herman vs Cor vs Jaap Gespreknotities: |
- OF poort | - Kenmerkend MBO | -145026 Herman vs Cor | |
- EN (and) poort | - Hoe leert de leerling in 2020? | - Kenmerkend VMBO | |
- NIET (not) poort + TIMER | - Leerlingen zelf isntructiefilmpjes laten maken |
- Typical secondary school students in the internet age |
|
- Set / Reset (latch) |
|
- Kompas of GPS?
|
|
- Teller (counter) | - De digitale wereld een nieuwe kijk op leren |
||
- Een leven lang leren in de techniek | |||
Gossen Metrawatt - meten - Profitest SII+|0100: |
- Hoe kan ik authentiek leren met ict faciliteren? |
- Bijlage bij: Een leven lang leren in de techniek |
|
- Aardlekschakelaar stroom | - Permanent competent | ||
- Aardlekschakelaar tijd | - Ouders @ MBO | ||
- Isolatieweerstand (Riso) | - Dynamiek in MBO en vakmanschap | ||
- Impedantie van de foutstroomketen | Wat bepaalt de kwaliteit van digitaal leermateriaal? |
||
Leerpyramide | |||
|
|||
---------------------------------------- | ---------------------------------------- | ---------------------------------------- | ---------------------------------------- |